Baby Hello Kitty

♥ Weekend update

Oj nu har jag verkligen haft bloggtorka, men ändå har jag
suttit vid datorn på dagarna. Men inte lika mkt som jag brukar då.
Tänkte iaf göra en liten kort "update" vad som hänt under helgen.

I fredagskväll gick jag på inflyttningfest hos Fille & Cissi, det var skoj.
Det blev inte så jätte sent , gick hem vid halv ett tiden :)
Pratade lite med L ♥ på MSN på fredagskvällen , innan jag gick iväg på party :)

Lördagen var lugn , gjorde inte så mkt. Majsan fick kissebebisar under dagen.
Jag och Karro satt med henne när hon fick de första tre, och senare på kvällen
när vi kom från Jerre fick hon yttligare två kissebebisar.
Så 5 stycken fick hon sammanlagt . Dem är supersöta förstås :)♥
Fick ett SMS av L♥ på lördag em , för att jag inte suttit vid datorn ngt.
Senare på kvällen när jag satt vid datorn var han inte inloggad, så det blev inget 
prat med honom då. 
Jag , Karro, Lukke och Jerre åt tacos på kvällen ♥ MUMS !!!
Det var meningen att vi skulle se på Melodifestivalen , men Lukke blev lite grinig 
så jag stannade hemma med honom , och Karro följde med Jerre hem och kollade.

Idag, söndag har jag & Karro varit till Josey. Lånade hennes tvättstuga .
Sen bjöd Josey på kycklingsallad. Det var supergott :)♥
Karro och Josey bakade en sockerkaka oxå , som vi smaskade på efter maten .
Sen blev det lite häng hos Jerre på kvällen.
Pratade med L♥ på MSN en stund, ringde även hans goa´lilla mamma för L♥ ville 
att hon skulle ringa till honom. I dag fick jag även ett jättefint mail av L ♥, och det 
gjorde mej verkligen jätteglad !! Saknar honom ♥ 
Jerre  följde med oss hem en stund på kvällen , så vi kollade lite på tv.

Ja det var ungefär vad som hänt i mitt liv denna helg, nu ska jag ta och bädda ner
mej i min säng , och försöka sova lite. Känner mej faktiskt lite trött på ögat nu.

Avslutar med en bild på några av Majsans söta kissemissar♥
Flera bilder någon annan dag !!
Puss och god natt ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar