Baby Hello Kitty

♥ Solen lyser över Stockholm

Jag sitter på ballkongen hemma hos L´s ♥ mamma.
Alla andra sover fortfarande , så jag satte mig här ute med datorn så att dem inte vaknar!!
Det var ju några dagar sen jag bloggade nu igen , så det är väl dax för en liten update igen:)

Det blev beachen i onsdags , och det var mysigt och härligt :)♥
Var dit med Bella, Flisan, Karro, Lukke , Micke, Izza och Saga. Det som var lite tråkigt var ju att det inte var så fräscht nere vid stranden , men vi plockade undan lite  innan vi lade ut våra filtar så det gick bra iaf.
På em åkte jag, Josey, Karro och Saga en sväng till Karlstad för
Josey ville dit och handla lite. Lukke stannade hemma , och var och fiskade med Micke.


Torsdagen tog jag det bara lungt, bara slappade ute i solen och var ner på stan
och fikade med Karro och Lukke.
På Midsommarsfton åkte Josey till Strömstad med några vänner,
resten av barnen + Micke och Cissi kom och firade midsommar tsm med mig.
Vi grillade och hade det jättemysigt och trevligt !!! :)♥
















Pratade med L♥ i telefonen några gånger under dagen och kvällen.
Han var lite ledsen och kände sig ensam, han ville att jag skulle sätta mig i bilen och komma till honom.
Så i går morse åkte jag och Lukke till Stockholm.
Karro ställer upp och hjälper mig att passa Zingo såklart , det betyder så mkt och
är så glad att hon finns och hjälper mig med det !! Min älskade dotter ♥

Det känns toppen innombords , för nu känns det verkligen som att L♥ vill ha mig här oxå.
Han är så go´och snäll. Han kramas och pussas och säger massor av saker
som gör mig så lycklig innombords.
Han får mig att skratta och han får mig att må bra !!
 Det känns härligt ♥ Jag känner mig så GLAD och LYCKLIG och jag är såååååå KÄR ♥
I går kväll tog han Lukke med på en åktur på motorcyckeln , och det var förstås populärt.
Jag har inte provat att åka med än , men kanske blir det en sväng senare idag!! :)
 
Det ser ut som att det blir toppen väder här i Stocholm idag , och jag sa till Lukke igår att
vi kanske kan åka in till Djurgården och gå på Skansen eller ngt idag.
 Så vi får väl se vad det blir sen , när prinsarna har vaknat ♥

Ha en underbar söndag mina vänner,
Ta vara på dagen och njut av sol & värme.
Var rädda om varandra !!
♥ Massor av kärlek ♥ 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar