Baby Hello Kitty

♥ Feeling so happy right now

Härlig dag idag oxå , solsken och varmt :)♥
Har pratat med L♥, och snart kommer han hem !!
Har suttit ute på tomten i min nya rosa solstol , och njutit av solen.
Karro & jag har varit ner på stan och fikat , och på em kom Izza & Micke in till stan.
Vi var och åt mat på Köket , och sen blev det glass på Glassbaren. Det var mysigt ♥
 Lukke var till Bodaborg idag , och han kom hem vid 6 tiden på kvällen.
Han hade haft det bra och roligt därborta :)
Det har varit en härlig dag , som sagt.
I morgon åker jag , Karro, Lukke , Fille & Cissi till Stockholm.
Vi ska till Grzegorz & Magda och hälsa på.
Hoppas på att det blir fint väder nu under helgen.
Josey ska passa Zingo här hemma, gulligt av henne att ställa upp och göra det :)♥
Nu ska jag försöka sova lite.

  
♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar