Baby Hello Kitty

This day is over

Ännu en dag är över , dax att krypa ner i sängen och sova nu.
I dag har det varit en slö dag igen , som vanligt.
Izza var ledig från skolan idag , så vi var till ICA i morse och
handlade lite bröd , mjölk  och lite annat som vi behövde.
Vid tolv tiden gick jag , Izza och Lukke till Jerre.
Där har vi varit hela dagen idag .
Josey och Karro kom oxå dit , vi har bakat kladdkaka och
Josey bjöd på mat , fiskbullar& ris .... MUMS !!!

Har fått mail av Älsk ♥ idag oxå , efter att jag mailat till honom först förstås.
Men , men .....det var iaf kul att han svarade på mitt mail .
Saknar honom enormt mkt ♥

Fick några filmer med posten idag som jag har beställt ,
"Män som hatar kvinnor" &
"Flickan som lekte med elden"





och även "Prison Break , The final break""





Har ju sett alla dessa filmer förut , men ville ändå ha dem.
Dem e ju så bra , tycker jag !!
Ska kolla på dem någon dag igen, ta mej en riktig filmdag framför tv´n!!

I morgon ska Karro på ultraljud i Karlstad. Spännande !!!
Kanske får veta om det e en kille eller en tjej som hon får 
Tog kort på Karro´s mage nu i kväll , det börjar synas nu. Gulligt ♥
Tänk om ett par månader blir jag MORMOR , det ska bli så kul.

Skulle ha visat en bild här , men det går inte att ladda upp några flera
bilder just nu verkar det som . Så får ladda upp den i morgon istället
Det blev ingen ny design på bloggen heller idag , ska försöka lägga upp även den
i morgon , för blogg.se håller ju på och krånglar nu  ...hmmm !!!

Nu ska jag försöka sova.
GODNATT !!!

Huggies & Kisses 


  

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar