Baby Hello Kitty

♥ 29 december 2010

Sista onsdagen detta år, sista Lill-Lördagen detta år.
Om några dagar är det ett nytt år ... 2011 ♥

Gick upp vid 8 tiden idag, har druckit några koppar kaffe.
Plockat undan lite i köket , och snart ska jag ta mej en dusch.
Måste ta fram snabeldraken idag oxå, det behövs ser jag .
I går blev det en soft och lugn dag.
Var ner på stan och fikade med Izza, Saga,
Karro, Douglas & Josey på dagen.
Sen gick jag hem och kollade på film på datorn.
Kollade på "My sisters keeper" .
En riktigt bra film , och jag grät massor.
Den handlar om kärlek från en mamma, om cancer,
att älska någon för första och sista gången, syskonkärlek,
sorg, att leva med cancer och om att leva med någon som har cancer,
om hur svårt livet kan vara för en del.
En riktigt fin och sorglig film.
Man gråter nästan hela filmen igenom.





Älsklingen♥ var lite trött igår, så han låg och kollade på tv hela dagen.
Bella tittade förbi en snabbis på kvällen,
och lämnade några filmer som var Älsklingens.
Vi tog en cigg tsm , innan hon åkte hem igen.
Vi bestämde att vi ska ses på torsdag och ta en fika.
Det ser jag fram emot :)♥

På kvällen gick jag ut en stund och träffade Sweetie :)♥
Det var jätte länge sen vi sågs, så det var
verkligen jättekul att träffa henne.
Först tog vi en varsin kaffe på vårat stamställe, Torgis.
Sen gick vi vidare till Köket , där hon bjöd på några öl.
Det blev massor med prat och skratt,
och det kändes som att det var igår vi sågs senast.
Jätte trevligt och mysigt var det :)♥
När jag kom hem kröp jag ner hos Älsklingen♥ i sängen,
kollade en stund på tv men jag var lite trött på ögat
så jag somnade ganska snabbt.


I dag har jag inte heller något speciellt inplanerat,
tar dagen som den kommer så får vi se vad som händer.
Önskar alla en jättefin onsdag !!
Var rädda om er, och dem som ni älskar !
* Carpe Diem *

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar