Baby Hello Kitty

♥ Delicious

Det blev bättre väder på em idag, solen kom fram så jag passade på
att klippa gräsmattan nu på kvällen. Men gräsklipparen är lite konstig,
så jag klippte bara hälften ungefär. För jag blev så arg när den krånglade
hela tiden. Så jag får ta och fortsätta imorgon, om det inte regnar då.

Var till Cissi & Fille på em. Jag, Josey,Karro, Douglas och Jerre. Izza & Micke
kom oxå dit lite senare. Vi fick först tacos och det var mumsigt förstås !!!♥
Och efter det fick vi tårta, som Cissi´s syrra hade gjort. 
Tårtorna var super fina, och jättegoda :)♥





Det blev inget badande för lille Douglas idag. Vi bestämde att vi ska ta
det i morgon istället , innan BVC kommer på hembesök.
Douglas sov mest hela tiden när vi var hos Cissi & Fille idag.
Han var lite trött på ögat , Lille prinsen ♥




Nu ska jag ut och ta den "sista" ciggen för idag :)
Sen blir det att krypa ner i sängen och försöka sova lite !!!
* Goodnight & Sweet Dreams *

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar