Baby Hello Kitty

♥ Don´t hurt me nomore

Det har varit en riktigt fin och mysig dag idag ♥
Jag, Izza & Micke var till Karro & Douglas  en stund på em,
sen gick vi till Konsum och Karro köpte mat. Så gick vi hem till Izza & Micke och åt.
Tacos blev det ....MUMS !!! :) Efter att vi hade ätit gick vi ner på stan och
tog oss en kaffe på Caféhuset. Riktigt mysigt och skojigt !!!

Tror att L♥ har slagit huvudet eller ngt ...för idag har han skickat några sms igen.
Vet inte vad som har tagit åt honom ,  blir ju lite fundersam.
Jag blir såklart jätteglad att han hör av sig , men jag är ju inte van vid att få
flera sms varje dag av honom. Det är ju väldigt ovanligt. Mailat har han oxå gjort,
tror att han är lite orolig nu när jag inte skriver till honom så mkt längre,
som jag gjorde tidigare. Att jag gör likadant mot honom som han har gjort mot mig.
Kanske ångrar han sig lite att han lämnade mig, och att han åkte tbx igen.
Kanske är det så att han börjar saknar mig lite iaf.
Kanske förstår han nu, hur mkt jag verkligen älskade honom.
Men han sårade mig väldigt mkt när han lämnade mig sist , och jag undrar om
han någonsin kommer att förstå det. Hur illa han faktiskt gjorde mig.
Jag försöker att vara stark och inte trilla dit igen. För jag är så rädd att han
ska såra mig igen, och jag orkar inte med det en gång till.
Aldrig mera, jag orkar bara inte .......
Därför är det med blandade känslor jag läser hans sms & mail nu , jag vill tro
på det han skriver, men ändå vågar jag inte lita på det till 100 %
Vrf skriver han så mkt fint till mig nu ??
Vrf betyder jag helt plötsligt ngt för honom ??
Mkt tankar och funderingar nu igen som snurrar runt i mitt huvud.

....och nu finns ju S* oxå , som skickar sms och som ringer till mig.
Han är så snäll , omtänksam och han bryr sig. Vi känner inte varandra
så bra än , men jag vet ju att han tycker om mig. Jag tycker om honom oxå,
han är jättego´, men jag vet inte om det kommer att bli ngt annat mellan oss.
Det får vi väl se framöver, hur det känns när vi lär känna varandra bättre.
Just nu är vi bara goda vänner, och det känns iaf jättebra :)♥

 ♥ What is love ~ Haddaway ♥



 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar