Baby Hello Kitty

♥ Sunshine

I dag har det varit så underbart väder ute, vårkänslorna spritter
i kroppen och man känner sig så glad :) ♥
Såna här dagar vill man bara ta fram grillen, och sitta ute i solen och njuta !!
Jag och Karro har krattat på gården lite idag , orkade inte göra i ordning allt.
Men där vi gjorde iordning ser det riktigt fint ut nu .
Fortsätter i morgon om det blir lika fint väder då !!!

Jerre, Jag , Lukke , Karro och Josey åkte till Nykroppa en sväng idag
oxå. Micke hjälpte Jerre med hans bil , och vi andra satt ute i solen och
njöt ♥ Izza bjöd på kaffe förstås , och det va gott !!!

Cissi har varit ute med Zingo på långpromenad idag igen.
Snällt att hon vill ta med honom ut , det behöver han !!!

Nu känner jag mig lite trött efter att ha varit ute och "städat" på
gården . Så nu sitter jag bara här vid datorn och chillar lite.
Hoppades på att L ♥skulle vara inne på MSN , men det är han ju inte.
Det var ju lite tråkigt det då , men får väl hoppas att han är inne i morgon. 

Jerre är och tränar innebandy nu , och Lukke hängde med för att kolla på.
Ska väl snart dra mig hemåt , men tycker att det är så tråkigt i huset .
Så jag vill ju  helst inte vara där, men måste ju det ibland tyvärr.
Förhoppningsvis kommer någon att vilja köpa huset snart, så att jag kan flytta därifrån.
Jag hoppas att det blir väldigt snart , för jag trivs verkligen inte där.
Och det finns ju anledningar till det !!!

Har hittat lite vårtecken ute idag. Den första bilden är från våran gård , och den
andra bilden är tagen hos Izza & Micke i Nykroppa.
Härligt med lite vårtecken ...snart är sommaren här !!! LÄNGTAR !!! :)♥
Jag älskar sommaren , det är absolut den bästa årstiden på hela året
Jag skulle vilja ha sommar året om , då skulle jag vara i paradiset !!! 
♥ ♥ ♥





Önskar alla en fortsatt mysig söndagskväll 
Puss på er ♥ 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar