Baby Hello Kitty

♥ Ny dag , nya möjligheter

Tisdagsmorgon , och jag sitter här som vanligt med min
älskade lilla dator , och kaffekoppen med morgonkaffet i :)♥
Ska snart ta och åka och besiktiga Volvon . Micke bytte ju spindellederna
igår em, så nu ska det ju vara ok med bilen .
Det är faktiskt första gången som jag åker själv till besiktningen,
men det ska jag väl klara av ...hahahahaha !!!
Jerre jobbar ju , så han frågade om jag kunde åka och göra det åt honom.
Det ska nog inte bli några problem , hoppas jag !!!

Fick SMS av L ♥ igår kväll , hans dator är trasig igen ...SUCK !!
Men han skulle visst lämna in den idag. Och nu i morse fick jag ett sms där
han skrev att han tror att det är samma fel som sist, att grafik kortet har brunnit.
Jaja , får väl se när han får tbx datorn den här gången då !!
Jag hoppas att det inte tar alltför lång tid.



Ha´en fantastisk tisdag
Var rädda om varandra !!!
♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar