Baby Hello Kitty

Back again

Måndag igen , och början på en ny vecka
Har varit lite dålig på att tassa in här och skriva såg
jag , men nu är jag tbx igen iaf.
Missed me ?!! *LOL*

Slutet på förra veckan var ok , och helgen som
varit var jätte skoj.
I fredags kom ju Izza och Micke hit.
På kvällen hade vi lite partaj för att fira Micke som
fyllde år . Det var riktigt skoj faktiskt !!
Vi var här hemma och hade Samboca Race , drack öl och
spelade sällskapsspel :D
Senare på kvällen drog vi till Cesar en stund .
Den kvällen var lyckad , även om jag kanske drack lite
för mkt av sambocan .... hahahaha !!!



I lördags blev det mkt lugnare iaf.
Och i går var det en mkt lugn dag ;)
Izza  Micke åkte hem igår , men kommer tbx idag.
För idag ska vi ju fira lilla Josey som fyller år.
Jag har lovat att göra smörgåstårta , så det ska jag roa mej
med att göra nu på fm.
Sen ska vi till Josey vid fem-tiden i kväll !!!

Önskar alla en jättefin måndag!!!

♥ puss puss ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar