Baby Hello Kitty

Monday

Vaknade klockan halv sex , och kunde inte somna om.
Solen sken ute , så satte mej på verandan med en
kaffekopp och en cigg , och bara njöt av att va´själv en stund.
Sedan tog jag en prmenad med Zingo, innan det va´dax att väcka Lukke och
Fille till skolan .

Har suttit ute och njutit i solen hela dagen , det har varit underbart :) ♥
Jerre kom förbi en stund innan han skulle cykla till jobbet.
Har tvättat några maskiner tvätt idag , och hängde det ute.
Det luktar ju så gott om tvätten när den får torka ute i sol och vind.

Jag fick mina jeans leggins som jag köpte från Kan Dee idag med posten.
Blev så glad , dem e jätte snygga , och passar perfekt!!!
Längtar så tills jag får linnena som jag beställt från henne oxå .

Jag har färgat håret oxå ....så nu e´jag inte längre blondin , jag e´brunett nu :)
Köpte en färg som hette " chokladbrun" ,  det blev ganska mörkt.
Men det duger !!!



Jeansleggins som jag köpte av Kan dee , och de vita som jag köpte i Karlstad.



Så här ser jag ut nu då ......va´tycks ???!!!

Ha´en fortsatt mysig och trevlig kväll , för det tänker jag försöka ha´iaf !!! :) ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar