Baby Hello Kitty

Ett litet inlägg

Blev inget mera skrivet här i går ,
internet hoppade ur på min dator , och jag fick
inte igång det ....Grrrr !!!
Så jag var lite grinig i går kväll.

I dag har det regnat här igen ...Suck , va´
tråkigt det är !!
Vilket sommarväder .....och det ska visst regna i
helgen oxå . Hmmmm.....
Ja , inte mkt att göra än att försöka hålla humöret
uppe iaf. Det är ju trots allt Midsommar i morgon ju :)

I dag har jag träffat Josey en stund innan hon
gick till jobbet. Först var vi ner och solade, sen gick
vi och fikade på Cafe´huset.
Det va´mysigt !!!

Nu ska jag ta och hänga lite tvätt , sen blir det nog
att sätta mej framför dumburken en stund.
E litte trött , fast klockan bara är barnet.
A tjatar och gnatar om pengar igen , och det
e verkligen ngt som får mitt humör att falla ner på botten.
Han är så jobbig när han håller på !!!
Blir så trött och less !!!

Försöker va´stark och orka med detta ,
men det börjar kännas tyngre och tyngre.
Vill inte ha det så här ,
orkar inte mera !!!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar