Baby Hello Kitty

Nya chips

Jerre tog med sig en påse av de nya chipsen från jobbet igår
som inte finns ute i butikerna ännu.
"Sour Creame & Bearnaise Chips"
Måste erkänna att första gången jag hörde att detta skulle
bli den nya smaken på chips , rynkade jag på näsan.
Det låter ju inte speciellt gott.....
men nu har jag provat dem , och dem smakade inte alls så illa
som jag trodde att dem skulle göra.
Riktigt goda !!
Blir nog inte mina favvo chips direkt ,
 finns ju inget som slår Grillchips, Barbeque chips och Bacon chips 
än så länge , tycker jag 
 :)♥




Gillar dessa små provpåsarna , de är så små och söta !!! :) ♥





Denna  Fredags Mix är oxå en nyhet ,som oxå snart kommer ut i butikerna.
Jag har inte smakat dem ännu , så jag kan inte säga ngt om dem just nu !!!




 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar