Baby Hello Kitty

♥ Mitt huvud värker

Halloj godingar !!
~ ~~~
Vaknade i morse med en sprängande huvudvärk. Har knaprat i mig
några Ipren, och druckit kaffe förstås men huvudet känns fortfarande
som en stor ballong ...Hmmmm !!
Hoppas att jag inte håller på att bli sjuk. Vill INTE bli sjuk !!
Jag får väl bädda ner mig i soffan och mysa idag och hoppas på att
mitt huvud snart blir bättre !!
Redan FREDAG, och det känns härligt iaf 
Snön ligger fortfarande kvar på marken men det har smält undan
en hel del redan...GÖTT !!!
Ingen sol i sikte än, så då gör det ju inte så mkt att jag tar
en "softar-dag" i soffan idag när jag inte känner mig helt kry.
Orkar nog inte ut på någon Powerwalk idag iaf, om det inte känns bättre
i em förstås. Den som lever får se !!
~ ~~~
Önskar er alla kära läsare & vänner en fabulous Fredag,
med massor av MYYYYSSS 
Var rädda om er och dem ni älskar !!
CARPE DIEM
PUSSAR, KRAMAR & Massor av kärlek till er alla
☆ Fru Eriksson

Önskar dig en gooer Fredag/Helg tbx/Kram fina du!

2012-03-09 @ 11:22:46
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
we will never walk alone-fick ett roligt sms

Hoppas du inte går o blir sjuk...skickar massor med energi till dig så du håller dig frisk nu :)

Tack för lyckönskningarna idag, du är bäst!

Kramar

2012-03-09 @ 19:26:05
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar