Baby Hello Kitty

♥ Surprise !!!

Halloj mina raringar
Wiiieeeee !!! Jag blev så GLAD i morse när jag kollade Fejjan och fick se att
jag VANN 1:a pris i Roses & Angels Utlottning som jag var med på 
Vinsten är två av dessa bakelser FAKE CAKES ( Inte riktiga bakelser förstås !!)
De är ju så underbart söta !!!
~ ~~~
~ ~~~
Kika in på Angels & Roses webshop,
där finns det massor med fint att köpa !!  ME LOVE 
~ ~~~
I går var jag & Älskling hem till Älsklingens pappa på fm och hjälpte
honom att städa och diska. Hämtade även en väska med lite kläder
till Harriet, som vi åkte till sjukhuset med i Karlstad senare på em.
Det blev det en roadtrip till Åmål ( Fu**ing Åmål ) igår em oxå.
Jag & Älsklingen skjutsade Älsklingens storebror Jimmy dit.
På vägen hem stannade vi till i Grums och käkade på Burger King.
Det var riktigt smaskens !!
~ ~~~
Kvällen blev lugn & mysig Laddade upp med chirre & dirre & kall öl
och kikade på Mellon. Det var ju redan sagt att Loreen skulle ta hem det,
och det gjorde hon ju med. Gillar låten faktiskt och hoppas att hon lyckas
få en bra placering med den sen i Eurovisions schlagerfestivalen i Maj !!
~ ~~~
~ ~~~
I dag har vi inget speciellt inplanerat, blir nog bara att ta det lungt & chilla.
Ha en underbar & härlig dag alla mina kära läsare & vänner !!
Var rädda om er & Ta vara på dagen.
PUSS & KRAM
~ ~~~
Massor av kärlek till er alla

Sanna

grymt att Loreen vann, tror det kommer gå riktigt bra för Sverige med henne som representant! :-)

2012-03-11 @ 12:21:37
  URL: http://sannaaz.blogg.se/
☆ Fru Eriksson

**Grattis**

/Kram Kram

2012-03-11 @ 14:07:18
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Christa

VILKEN underbar söt sida du har o vilken muspekare så söt. Tack för den fina reklamen. SÅ glad jag blir. Ska lägga till din fina blogg på min blogg också- KRAM♥♥

2012-03-11 @ 16:50:17
  URL: http://www.angelandroses.blogspot.com
penny

GRATTIS vännen <3

2012-03-11 @ 21:17:23
  URL: http://pennys.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar