Baby Hello Kitty

♥ Pigg & alert

Godmorning Sweethearts 
~ ~~~
I går chillade jag hela dagen, så idag känns mitt huvud mycket
bättre...SKÖNT !!! Klarade mig nog från att bli sjuk, det var nog bara att
jag var lite trött och sliten som gjorde att huvudvärken kom smygandes !!
I dag känns det iaf bra, är pigg & alert igen och redo att ta tag i denna lördag 
Snart dax för lite frukost tsm med Älsklingen, Josey och Jerre.
Sen blir det att städa och plocka undan lite här hemma.
I em ska jag & Älsklingen hem till Älsklingens pappa och hjälpa
honom lite. Sen får vi se vad som händer mera under dagen/kvällen.
~ ~~~
I går kom Josey hem med lite nya chips & dipppåsar från jobbet.
Här får ni se en liten "sneak peek" på de nya chips smakerna som OLW
ska sälja ute i butikerna snart !!
Vi har ju turen att få testa de här hemma innan de kommer ut i affärerna.
Eftersom några av mina barn arbetar där. NICE !!
Så i kväll blir det chips & dipp frossa här hemma 
~ ~~~
~ ~~~
Ha en underbar lördag alla mina kära läsare & vänner.
Var rädda om er och ta vara på dagen !!!
PUSS & KRAM
~ ~~~
Massor av kärlek till er alla
☆ Fru Eriksson

Kram fina du!

2012-03-10 @ 18:31:40
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Becca

svar: Eller hur! :) Tack desamma !

2012-03-11 @ 10:43:03
  URL: http://fotobex.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar