Baby Hello Kitty

♥ Då är det måndag igen

Halloj raringar !!
~~~ 
Ja då var det måndag igen, och början på en ny vecka.
Bara 4 dagar till Midsommar, och då har ju nästan halva sommaren gått.
Vart tog solen & värmen vägen ???!!!.... Vi har inte sett mkt av den här iaf.
Här har det mest regnat varje dag, lite trist men bara att hoppas på att solen snart hittar hit !
~~~  
I går fyllde min Älskling år, tyvärr är han ju inte hemma nu så jag kunde inte fira honom
och pussa och krama på honom, men det får vi väl ta igen när han kommer hem igen.
Vi pratade iaf i telefonen, så jag grattade honom där och på Facebook såklart.
GRATTIS än en gång, Hoppas att du hade en fin födelsedag min Älskling  
   LOVE U 

~~~  
I går var det en lugn och mysig söndag. Hade besök av Cissi & Dexter, och även av 
Izza, Micke & Paulina på dagen. Jerre tittade oxå förbi en stund på em.
Hade även tvättid i tvättstugan, så nu är tvättkorgen tom. Najs !!
I dag ska jag cykla ner till Karro och hälsa på. Vill ju träffa min lilla älsklingskille
och hans lillasyster med förstås  Ska snosa lite bebis och leka med Dogge tänkte jag !!
Önskar er alla en underbar start på denna nya vecka, hoppas att ni får en toppenfin
måndag !! Var rädda om er , Ta vara på dagen och Ha det BÄST !!
PUSS & KRAM hela daaaaaan´
~~~  


 Massor av kärlek till er alla 


elfina

va kul att du hade en härlig helg. Kul att din karl fyllt år. fick han någon trevlig present då? ha en toppen start på veckan du me..=)

Svar: Tack så mycket !!! Eftersom gubben inte är hemma just nu, han är i Norge och jobbar så fick han ingen present av mig när han fyllde år. Han får något av mig när han kommer hem. KRAM till dig !!
Mariette Larsen

2012-06-18 @ 11:10:47
  URL: http://elfinas.blogg.se
Daniella Book

Tack så mycket, vad glad jag blir!:)
Tack detsamma! Vad hittar du på idag då?

Svar: Tack så mycket !! Kramen
Mariette Larsen

2012-06-18 @ 11:48:20
  URL: http://daniellabooks.blogg.se
Anettte

Ja sommaren har snart regnat bort ;0( !!!

kram

Svar: Javisst är det trist :( Men idag har vi faktiskt lite solsken här, trots att det är molnigt. Så idag kanske vi slipper regnet ...hihi !!! Ha en fin tisdag !! KRAM
Mariette Larsen

2012-06-18 @ 20:47:59
  URL: http://www.mammajersmyr.bloggplatsen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar