Baby Hello Kitty

♥ Torsdagsmyyyys

Heeeeej mina kära läsare & vänner !!
Hoppas att ni haft en fin & underbar start på detta nya år.
Redan torsdagskväll, och jag flyter runt på rosa moln just nu ,
känns det som. Jag älskar att tillbringa min tid med min Älskling :love:
Han gör mig så glad & lycklig, och jag är så tacksam
för att han finns i mitt liv :love:
Passar Myran på dagarna när Josey är på jobbet, och det känns
så kul. Hon är så go´lilla Myran !!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I dag kom Karro & Dogge förbi och fikade. Har inte träffat Dogge
på en dag, så det kändes förstås jättekul att träffa honom.
Mormor´s lille älsklingskille och busunge :love: !!
Mormor & Dogge dansade förstås, fikade, läste "Barbapappa-boken",
sparkade boll, och busade runt lite med Myran oxå :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Dogge springer med bollen i munnen♥ 
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Söööööta lille unge !!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Izza & Micke kom förbi en stund idag oxå, och när Josey hämtat Myran
efter jobbet åkte jag & Älsklingen och handlade lite :)
Kvällen har varit soft, beställde pizza till middag, har kollat lite
på tv och Älsklingen sitter och spelar lite poker.
Torsdagsmys helt enkelt . Naaaajs !!! :love:
Ha en fortsatt fin och mysig trettondagsafton allihopa !!!!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar