Baby Hello Kitty

♥ Monday evening

Hej hopp alla mina kära läsare & vänner :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nu har det gått ännu ett par dagar sen jag var här inne och skrev senast,
dagarna går så fort och jag njuter fortfarande av att få ha min Älskling
här hemma hos mig varje dag. Han skulle ju ha åkt igår, men det blev inte så.
Han åker ev i morgon. Helgen har varit lugn och mysig :love:
Lukke kom hem i fredags, och åkte tbx till Solbacken nu i dag.
Har haft besök i helgen av Mats, Teddy & Jimmy, Izza & Micke och
även Josey har varit här med lilla Myran :)
Jag & Älsklingen har även varit hem till Izza & Micke och fikat,
och tittat hur fint dem har renoverat i sin nya lgh .
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I torsdagskväll kom min äldsta son hem till mig, han hade varit på sjukhuset
tidigare på dagen och fått veta att cancern spridit sig , så nu på
måndag den 23 påbörjar han en cellgiftsbehandling.
Detta känns förstås helt overkligt, det gör så ont i mitt hjärta att min
son ska behöva gå igenom detta. Jag älskar honom av hela mitt hjärta , och
jag kommer alltid att finnas här för honom. Han kommer att klara detta,
det vet jag. Han måste klara detta...det finns ingen annan utväg !!
Så mkt tårar och så mkt oro inom mig just nu, jag är så rädd.
Försöker vara stark utåt, men inom mig är jag så ledsen & orolig och
det känns som att mitt hjärta går i tusen bitar :(
Men som sagt, ska försöka att vara stark för min sons skull.
Tillsammans klarar vi det :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I morse kom Josey och lämnade lilla Myran här
hos mig strax innan kl 5 på morgonen.
Myran busade runt en liten stund när hon kom, sen kröp vi ner i
sängen och myste en stund tsm med Älsklingen :love:
Vid halv åtta gick vi ut på en liten promenad, sen har
Myran busat, lekt och sovit här under dagen. Josey kom och hämtade
Myran vid tre tiden på em´då hon hade slutat jobbet !!
Till middag nu ikväll gjorde jag "Falsk Fläskfilé ". Gratinerade i ugnen
med massor av ost & mozarella på ..... serverade med ris och sås....MUMS !! :P
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nu är det snart dax att krypa ner i sängen, och kolla på någon film
innan John Blund tittar förbi, och jag kan sluta mina små blå för i kväll.
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Mmmmmm ...
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Ååhhhh jag skulle så gärna vilja gå och se den nya Hamilton filmen
där Persbrant har huvudrollen :love:
Jag tycker att han är en mkt bra skådis och han ser ju riktigt bra ut oxå :love:
.............och bara lyssna på musiken av

Robert Pettersson ( Takida)

Underbar låt av en underbar sångare... Lyssna & Njut :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

 



♥ Massor av kärlek till er alla ♥




☆ Fru Eriksson

Mmmm...Go mat...Bra Skådis & Underbar musik med Takida ~ I L♥VE ~

/Kram fina du!

2012-01-17 @ 11:42:03
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
penny

Det måste vara tufft att se sin son sjuk, men jag hopas verkligen behandlingen tar bra på honom. Min mamma gick länge på behandling då hon också har cancer. Man måste vara stark för allas skull och positiv framför allt



Kramen

2012-01-17 @ 22:04:13
  URL: http://pennys.webblogg.se/
monika

Håller tummarna så hårt jag bara kan för sonen, måtte allt gå bra !!!

tusen kramar från mig

2012-01-18 @ 14:34:19
  URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar