Baby Hello Kitty

♥ Liten update

Godmorgon alla goa´& rara läsare & vänner !!

Jag har fortfarande inte riktigt kommit tbx till bloggandet,

har en hel del runt omkring mig just nu, så därför blir det inte

så mkt bloggande !!! Men några små inlägg lite då & då kommer det iaf :)

Hoppas att allt är bra med er alla, här är det bara fint !!

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Här har det hänt lite sen jag skrev sist, men tar det bara lite snabbt.

I Lördags var jag & Älsklingen hembjudna till Teddy på kvällen.

Han bjöd på ostbricka, med massor av olika goda ostar. Massor av olika kex,

vindruvor, päron, och förstås vin till det . Annika, My och Jimmy var oxå där,

och det blev en mkt trevlig och mysig kväll med massor av prat & skratt :D

Jag & Älsklingen gick hemåt vid halv tolv tiden !!!

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Söndagen var lugn och soft. På dagen kom Karro, Dogge & Josey

och hälsade på en stund. På kvällen bjöd Älsklingen mig på mat på Cesar.

Vi åt båda två Laxplanka, det är ju så fantastiskt gott !! :love:

Efter att vi hade ätit gick vi hemåt , spelade lite poker och sen lade

vi oss och tittade på tv. Söndagsmyyyyssss :love:

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Måndagen var oxå lugn, jag städade lite på fm. På em kom

Josey och lämnade lilla Myran hos mig, när hon skulle iväg

till jobbet :) På kvällen kom Fille, Cissi, Dexter & hundarna och

hälsade på. Även Karro & Dogge kom hit en stund :)

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~


Dogge busar

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~


Lille Dexter

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~


Dexter rynkar ögonbrynen

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~


Douglas

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~


Mira & Zelda


~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

När alla hade gått hem bäddade jag & Älsklingen ner oss i sängen

och kollade på tv. Även lilla Myran fick ligga med oss i sängen tills

Josey kom och hämtade henne strax efter kl 23

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

I tisdags var jag hem till Josey en stund på fm.

Cissi, Dexer & Zelda kom oxå dit.

Izza & Micke kom förbi en stund på em, och jag & Älsklingen var

till ICA och handlade lite :)

Josey kom och lämnade lilla Myran strax innnan kl 14,

och Cissi, Dexter & Zelda stannade här i några timmar.

Hundarna lekte och busade, och Farmor fick snosa & gosa

med lille Dexter :love:

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~


~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~


~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~


~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Cissi stannade och åt middag med mig & Älsklingen innan hon gick hemåt.

Myran var helt slut när Zelda gick hem, så hon sov i

några timmar tills Josey kom och hämtade henne :)

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

I går, onsdag gjorde vi inte så mkt. Jag plockade och donade lite

här hemma. Josey kom och lämnade Myran innan hon skulle till jobbet.

Em/kvällen slöade vi lite i soffan. Älsklingen lagade fisk & hemlagat mos

till middag....... jättegott !! :)

På kvällen kom Mats & Marina förbi på en kvällsfika. Mysigt & trevligt !!

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Torsdag idag redan, denna vecka har gått fort tycker jag.

Snart helg igen, och på söndag åker Älsklingen till Norge för på måndag

ska han börja jobba igen. Jag kanske följer med honom till Norge , och

stannar i ett par dagar men har inte riktigt bestämt mig ännu :)

Har inga speciella planer inför denna dag, tar dagen som den kommer.

Men lilla Myran kommer ju såklart i em :love:

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~


~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Ha nu en underbar dag allihopa. Ta vara på dagen och hoppas att

den blir fantastisk !! Var rädda om er och ha det BÄST :D


♥ Massor av kärlek till er alla ♥

Anonym

Hej Mimmi..Du är såå värd den Awarden de vet du. Så go och fin som du är. Skriver så vackert. Hoppas allt är lite lugnare och att du följer med Darlingen och myser lite. Ha de så bäst så länge. Jag ska äntligen få åka hem imorgon efter snart tre veckor....



Kramar Lisa

2012-01-12 @ 20:41:46
Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Men gud vilka underbara bilder! =)

2012-01-12 @ 21:52:54
  URL: http://www.finest.se/sojkasframtid
☆ Fru Eriksson

Mmmm..Så kan det vara ju &...Jag finns kvar här ska du veta :)

Ha en gooer Fredag,vännen/Kram ♥...



Psst...Ljuvliga Foto som alltid!

2012-01-13 @ 10:35:42
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Johanna

vilken ljuvlig blogg!! :-))

2012-01-13 @ 14:40:46
  URL: http://www.jdesign.snabber.se
En tonårsmammas dagbok!g

Vilken härlig blogg, med många fina bilder och söta bebisar. Du måste ha mycket kärlek i ditt liv med så många barn och barnbarn, härligt :D

2012-02-20 @ 19:31:50
  URL: http://gabbimk.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar