Baby Hello Kitty

♥ Kärlek

Halloj raringar
Vill än en gång tacka er alla för eran omtanke & alla fina kommentarer.
Det betyder så mkt, och det värmer i mitt hjärta. Tusen tack 
Jag är så tacksam och glad att ni finns !!!
~ ~~~
Här har det varit fullt upp sen jag skrev sist, fortfarande mkt tankar
och funderingar, mkt tårar men även massor av glada stunder tsm med nära och kära 
Oron ligger tungt i mitt hjärta, men ändå försöker jag att tänka possitivt
och göra det bästa av varje dag som går !!
Josey har kommit hem från Thailand nu, och hon är så brun och fin.
Fick en jättefin Lacoste klänning av henne när hon kom hem , även en underbar fotlänk med
snäckor på och två jättefina armband, som hon köpt till mig i Thailand.
Hon & Jerre bor här hemma i huset hos mig nu för tillfället, även lilla Myran
oxå då förstås. Myran har blivit så duktig nu , oftast säger hon till när hon
behöver gå ut och göra sina behov, och hon har även lärt sig "Sitt" och "tass".
Förstås med mkt träning & mkt godisbitar, men hon lär sig iaf. Duktig tjej 
~ ~~~
* Myran softar i sin korg *
* Biter på sin"Alla Hjärtansdags present" som Josey köpt till henne idag*
~ ~~~
Jag, Älsklingen, Fille & Jerre åkte till Karlstad igår för det var meningen att Jerre
skulle läggas in för sin andra cytostatika behandling,
men hans blodvärden var inte så bra så behandlingen skjuts upp i en vecka.
Livet rullar på, men blir ledsen när jag ser att Jesper inte mår bra.
Det gör ont inom mig, men försöker vara stark iaf.
Han fixar det här det vet jag. Han vinner över den dumma cancern !!!
~ ~~~
Träffat barnbarnen har jag oxå gjort förstås. Åh vad Jag älskar mina barnbarn 
Lille Dexter växer, och har börjat skratta och fixerar blicken när
man pratar med honom. En riktig liten sötnos. Farmor´s lille kille 
Douglas är sjuk nu igen, lille "apan" men har träffat honom lite iaf.
Mormor´s lille älsklingskille  Tycker så synd om honom att han blir sjuk
så ofta. Jobbigt för Karro oxå att han är sjuk jämt !!
~ ~~~
* Dexter smilar *
* Farmor´s lille älskling *
* Söte lille Dexter *
* Douglas äter glass *
* Mormor´s lille älsklings apa, i sin "one-pice" *
~ ~~~
Tror inte att någon har missat att det är Alla -ans dag idag...hihi !!
Jag hoppas att ni har haft en underbar, mysig och härlig dag tsm med nära & kära.
Här har det varit lungt, Älsklingen är sjuk så det blev inte mkt mys med honom idag
tyvärr, men det kan vi ju alltid ta igen någon annan dag !!
Fick ett brev från min vän Taru idag, som innehöll ett handgjort kort
och ett underbart halsband !! Blev så glad 
~ ~~~
~ ~~~
Josey och jag åt middag tsm nu ikväll, vi gjorde pasta med hemlagad pastasås...MUMS !!
Fick en underbar rosa ros, en chokladask och ett jättefint kort av henne.
I kortet hade hon skrivit så fint, så jag blev alldeles tårögd. Min älskade söta dotter !!
Blev jätteglad och det värmde i hennes mamma´s hjärta 
Tack för att du finns !!!
~ ~~~
~ ~~~
Jag har haft en härlig & mysig dag / kväll, och det hoppas jag att ni oxå har haft
Nu ska jag snart krypa ner under min rosa mys-filt i soffan och softa lite innan
jag sluter mina små blå. Känner mig lite trött på ögat , så jag
kommer nog inte ha några problem att somna nu ikväll !!
Ha en fortsatt fin & mysig kväll allihopa.
Tack för att ni finns 
PUSS & KRAM
Massor av kärlek till er alla 
emma

sv. tack vad fin du är, blir så glad :)

2012-02-14 @ 21:44:17
  URL: http://emzaans.blogg.se/
emma

söta bilder på vovven o barnen :)



sv. visst var det gulligt? blev helt rörd :)

2012-02-15 @ 08:01:49
  URL: http://emzaans.blogg.se/
☆ Fru Eriksson

Jag vet ju inte vad du går igen eller hur du har det,men ger stora varma goa ♥-e Kramar &...Waoo,så ljuvliga foto/Puss

2012-02-15 @ 13:21:40
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
ellen

trevlig blogg, vad har du för dig idag då? :)

2012-02-16 @ 11:32:35
  URL: http://ellenaahh.blogg.se/
becca

svar: Tack att du är med och tävlar !

2012-02-16 @ 17:28:05
  URL: http://fotobex.blogg.se/
Susanne

Designen blev jättefin!



Kram

Susanne

2012-02-17 @ 13:19:12
  URL: http://kandy.se
Jane

Vad fint du har fått här inne vännen.

Vad mycket det är som händer runt om kring dig nu.

Styrke kramar i massor / Jane

2012-02-17 @ 15:57:24
  URL: http://blogg.amelia.se/janes/
mirre

Har läst ett par inlägg på din blogg du har en skön stil till livet! :D sånt gillar vi!

2012-02-22 @ 11:07:39
  URL: http://chmr.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar