Baby Hello Kitty

♥ En hårt arbetande kvinna

Tjingeling raringar !!!
~~~ 
Ännu en gång har det varit bloggtorka här inne hos mig, men som jag har sagt tidigare så 
har jag det lite jobbigt i livet just nu. Men det börjar gå åt rätt håll iaf, vilket känns skönt
~~~ 
Jag har ÄNTLIGEN börjat jobba nu igen, efter 4 år som arbetslös så har jag fått ett jobb till slut.
Med hjälp av min söta vän Bella och hennes goa´mamma har jag fått jobb på Wasa/ Barilla.
Jag började i måndags och det känns jättebra. Jätte trevliga arbetskamrater på det skiftet som jag 
går på, och det känns så härligt att komma ut i arbetslivet igen
I måndags och tisdags jobbade jag em , och igår och i dag är det nattskift.
Sen är jag ledig i 5 dagar innan det är dax att jobba 7 dagar igen.
Jag har jobb till den 23 september, men förhoppningsvis finns det möjlighet till förlängning.
~~~ 
 
 Älsklingen min har varit hemma i lite över en vecka, och han åkte tbx till Norge för
att jobba nu i söndags. Vi gjorde inte så mycket när han var hemma, tog det bara lugnt och 
hade det mysigt tsm. En kväll lyxade vi till det lite extra och hade myskväll framför tv´n 
med kräftor, räkor och baugetter. MUMS !!! Jag älskar kräftor & räkor, det är ju sååååå gott 
 

 
När han kom hem från Norge köpte han en bukett med röda rosor till mig och jag blev så GLAD 
Det är inte så ofta han brukar köpa blommor till mig, så jag blir ju extra glad när han
någongång gör det !! Rosorna var så stora och vackra 
 

~~~ 
 Nu i helgen är det "Oxhälja Marken" här i stan, och då kommer det massor av folk till stan.
Massor av knallar som säljer massor av olika saker. Det finns b.l.a Langos och nybakade munkar att köpa
och två stycken tivolin finns det med. Lukke kommer hem över helgen, så han och jag ska gå på "marken"
tsm och kolla runt lite  
~~~ 
Nu ska jag ta och fixa iordning några mackor så att jag har ngt att äta i natt när jag jobbar.
Börjar kl 22 och slutar 6 i morgonbitti. 
Ha en fortsatt fin & mysig kväll allihopa !!
PUSS & KRAM
 Massor av kärlek till er alla 
 
 
Jeanette Ståhl

Grattis till jobbet! Så kul! Alltid skönt att få lämna hemmet lite och få umgås med trevliga arbetskamrater.
Vilken vacker bukett du fick av din kärlek! Var rädd om honom!
Ha en härlig helg!
Kram!

Svar: Tack så mycket :) ♥Hoppas att du haft en fin & mysig helg !!
Kramar
Mariette Larsen

2012-08-31 @ 08:43:52
  URL: http://mrsjeanette.blogspot.com
Elfina ♥

jätte fin header!!! skillnad

2012-08-31 @ 12:16:41
  URL: http://elfinas.blogg.se/
Linnea

Gud vat gott med kräftor! :)

Svar: Mmmmmmm det är så gott :) ♥Kram
Mariette Larsen

2012-08-31 @ 15:42:41
  URL: http://girlinthewood.devote.se
Monika

Grattis till jobbet, om så bara för en tid har du ju fått in en fot i företaget och det är ju guld värt.
Rullar du spaghetti och tvistar makaroner ? Barilla är mitt favvomärke på pasta :)
Ha en fin helg
kram mmonika

Svar: Tack så mycket vännen :)Ja det är guld värt att ha fått in en fot i företaget. Det känns underbart !!
Jag packar knäckbröd, fabriken här i stan gör inte spagetti/makaroner. Men Barilla har köpt Wasa. Så det kanske blir även pasta tillverkning framöver ;)
Hoppas att du haft en fin & mysig helg !!
Kramar ♥
Mariette Larsen

2012-09-01 @ 08:32:01
  URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
☆ Fru Eriksson

Härligt **Grattis** & håller mina tummar för förlängning/Kram

Svar: Tack så mycket goa´lilla Frun ♥Kraaaaamen
Mariette Larsen

2012-09-01 @ 10:50:15
  URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Annika

Vilken mysig helg ni verkar ha haft! Det är något visst att få blommor. Förstår att det är kul att komma ut i arbetslivet igen. Jag håller tummarna för att du kommer att fortsätta känna så. Kram

Svar: Tack så mycket :) ♥Kram
Mariette Larsen

2012-09-02 @ 15:43:58
  URL: http://blogg.amelia.se/ankan67
prinsessanadia

Grattis till jobbet! Måste kännas underbart att få jobb efter att ha varit arbetslös så länge.

Svar: Tack så mycket !! Ja det känns underbart att äntligen få ett jobb :)Kram
Mariette Larsen

2012-09-02 @ 17:37:29
  URL: http://www.prinsessanadia.se
♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

åh så gott med kräftor!
är rätt ny här inne men måste säga att du har en super mysig och härlig blogg =)

Svar: Tack så jättemycket ♥Ha en fin dag !!
Kram
Mariette Larsen

2012-09-18 @ 08:53:04
  URL: http://melissasprinsar.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar