Baby Hello Kitty

♥ Oxhälja Marken

Halloj raringar :love:
Den här helgen

2-4sept ~ 2011

är det Oxhälja Marken här hos oss !!
Ca 1500 "knallar", tivolin, serveringar, och massor av folk som
kommer hit till våran lilla stad :)
I dag har jag, Izza, Micke & Lukke gått runt på marken i flera timmar.
Känner mig jätte trött i både huvudet och i benen nu, men ändå är
det lite mysigt att gå runt och kolla in alla "knallar"
Men på vissa ställen är det svårt att komma fram när det är så
mkt folk, men så är det på Marken !!!
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Har inte shoppat så mkt idag, det blev iaf strumpor (20 par 100 kr) till
Lukke, en t-shirt & en keps till Lukke. Sen köpte vi lite att äta oxå förstås !!
Man blir ju lite hungrig när man går runt på marken hela dagen.
Köpte en jättesöt t-shirt till Douglas , som jag hoppas att han kommer
att använda mkt ....hihihihi :D
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Jo förresten jag köpte en speciell skalare & en spiral som man kan dekorera
grönsaker och sånt med. Han som demonstrerade den gjorde så mkt fint ,
det såg verkligen coolt och ganska enkelt ut att göra,
så jag var ju tvungen att köpa det :)
Får väl se om jag lyckas göra lika fint när jag provar det nångång !!!
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Nu sitter jag här framför datorn och chillar en stund, med ett glas vin.
Sweetie skulle komma till stan i em/kväll och hon skulle höra av sig
så jag hoppas att hon gör det :)
Kanske går ut och träffar henne en stund senare ikväll isf :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Önskar er alla en underbar & mysig lördagskväll
Ha det bäst mina vänner
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Anonym

Hej mimsan...Härlig dag du haft då. Har vimsat runt på tre loppisar och är så trött just nu. Ha de bäst...



Kram Lisa

2011-09-03 @ 21:24:14
☆Fru Eriksson

Härligt...

Här är det oxå stor Marknad :)

/Kraaaaaaaaaaaam i ☼ go du!

2011-09-04 @ 09:57:00
  URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/
Mariette

Jag har ju då fått för mig att du bor i Skåne, tji fick jag, hade varit trevligt med en marknad idag =)

2011-09-04 @ 12:44:02
  URL: http://mariettesrora.blogg.se/
Mystjejen

Så härligt med marknader, det gillar vi =) Så söt t-shirt till lilla Dogge <3

Kramar

2011-09-04 @ 21:13:16
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar