Baby Hello Kitty

♥ Back in Norway

Godmorgon mina kära läsare & vänner :love:
Sitter här i Älsklingens lilla barack utanför hans jobb !!
Åkte hit till Norge med Älsklingen i måndags em, det var riktigt
struligt i måndags fm så jag trodde inte att vi skulle komma iväg
överhuvudtaget.Men det ordnade sig till slut !!!
Mats bil , som Älsklingen brukar använda när han pendlar mellan
Sverige - Norge ville inte starta alls. Så det blev panik besiktning på
min lilla pärla ist. Micke & Izza kom in till stan , och Micke hjälpte till med
min bil. På em när den var besiktigad och färdig, så åkte jag & Älsklingen
iväg mot Norge. På E18 i Karlstad hade det hänt en olycka med en lastbil
som hade voltat över vägen, så det tog oss ca 45 min att komma förbi det.
Jag körde hela vägen till Norge, härligt att köra bil igen.
Jag älskar ju att köra bil, och jag  gillar min lilla pärla jättemkt :)
Den låter dock som en riktig rallybil nu, för killen på besiktningen hade visst
knackat lite för hårt på avgasröret...hmmm !!! Men det får vi väl fixa till sen
när Älsklingen kommer tbx hem med bilen igen. Fick några tvåor på besiktningen
som måste fixas innan den ska ombesiktigas i November !!!
Det känns härligt att den rullar igen iaf, har saknat min lilla pärla :)
Vi var på plats i Norge strax innan kl 01:00 på tisdagsmorgonen, och kl 6:00
var det dax för Älsklingen att stiga upp och gå till jobbet..
Så det blev inte många timmars sömn den natten.
~ ~ ~ ~ ~ ~
I går ...Tisdag tog jag det bara lungt och softade i baracken.
Tog en liten sväng in till centrum med bilen på em och handlade lite
Var även ner till stranden en sväng, men det blev bara
en kort visit för det regnade och blåste som bara den igår.
Men vackert var det iaf att titta ut över fjorden :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Älsklingen slutade jobba vid 16:00 tiden, då åkte vi in till centrum en sväng.
Sen "hem" till baracken igen och fixade iordning lite att äta.
Kvällen blev lugn och mysig. Tittade på film på datorn och vi somnade
båda två ganska tidigt !!!
~ ~ ~ ~ ~ ~
Och så var det ju fotboll igår på Råsunda
Sverige vs. Holland
3-2
Sverige är vidare till EM!! :D
Häftigt !! Bra jobbat grabbar !!!
Tyvärr kunde jag inte kolla på matchen på tv , eftersom jag sitter
här i Norge nu. Men läste på internet nu i morse. Jag måste ju erkänna
att jag trodde inte att Sverige skulle klara av att vinna över Holland.....
men där hade jag fel !! Är glad att dem klarade det :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
Onsdag idag ..... vet inte riktigt vad jag ska hitta på ännu.
Men tror att det blir att ta bilen och åka en sväng iaf :)
Det ser ut som att det blir lite bättre väder idag, än det var igår.
Ha en underbar och strålande dag alla mina söta läsare & vänner.
Var rädda om er , Ta vara på dagen och Njut av livet :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar