Baby Hello Kitty

♥ Thursday evening

Godkväll alla mina söta läsare & vänner !!!
Redan torsdagskväll, och det har varit dåligt med bloggandet för min del
nu under veckan som har gått. Har inte mått så jättebra innombords, känt mig
otroligt ensam och saknat många i mitt liv. Men nu är det som det är , och det är bara
att försöka vara stark och försöka orka igenom allt som är just nu.
Nu sitter jag här iaf och tänkte göra ett litet inlägg.
Hoppas att ni haft en fin och mysig vecka kära bloggvänner :love:
Jag har hållit mig sysselsatt varje dag med att småplocka lite här hemma.
Allt för att få tankarna på annat håll !!!
Izza & Micke har varit på besök under veckan, och i nu em kom dem och hämtade
mig och hämtade även upp Josey nere på stan, och vi åkte med dem hem till Storfors
och firade lilla Saga, som fyllde 4 år den 19 okt.
Blev bjudna på kaffe och tårta, och Saga fick presenter :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Saga med en Hello Kitty läsk
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Saga med sin fina tårta
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Här öppnar Saga sina paket
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Saga bygger pussel
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Saga ville "pärla" lite oxå
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Ett mkt trevligt och mysigt födelsedagsfirande och jättegott "gofika" :D
När vi hade firat färdigt lilla Saga , skjutsade Micke oss hem igen,
Izza & Saga följde oxå med in till stan :)
När jag kom hem blev det att värma en liten snabb pizza i micron,
sen tog jag en promenad hem till Karro & Dogge och lämnade en bit
tårta som Izza skickade med hem till dem. Karro bjöd på kaffe, och Dogge
& Karro mumsade på tårtan som dem fick :)
Kändes så härligt att få träffa dem en liten stund ikväll , och Dogge
fick ju sin mormor´s hjärta att smälta som alltid. Underbara unge :love:
Fick en puss av honom när jag gick oxå :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nu ska jag snart bädda ner mig i sängen och kolla lite på
tv innan det är dax att försöka sova.
Önskar er alla en fortsatt mysig och fin kväll !!

♥ Massor av kärlek till er alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar