Baby Hello Kitty

♥ Godmorgon Måndag

Hoppas att ni alla haft en toppenfin helg, idag är det måndag igen.
En ny vecka , en ny dag och dax att ta nya tag !!!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I går , Söndag var jag iväg på en roadtrip med min söta vän Bella.
Det var en mkt trevlig och mysig dag tsm med en underbar vän :love:
Tack snälla söta Bella för igår !!!
På kvällen gick jag hem till Karro & Dogge en stund på en kvällskaffe.
Resten av kvällen tog jag det bara lungt,
kollade på tv lite innan John Blund kom.
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I dag ska jag passa lille Dogge en stund nu på fm , för Karro ska
iväg till Karlstad. Ska hämta honom strax efter kl 9.
Så vi får se vad jag & busungen ska hitta på :D
Önskar er alla en underbar dag, hoppas att den blir speciell.
Ta vara på dagen och var rädda om er !!!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar