Baby Hello Kitty

♥ Lördagsmys

Heeeeej alla mina söta läsare & vänner !!
Jag hoppas att ni har haft en fin och mysig lördag !!
Jag har haft en lugn och skön dag, på fm fick jag för mig att
baka bullar...så det gjorde jag :D
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Karro smsáde och frågade om jag ville komma förbi på en kaffe, så när jag
hade bakat färdigt gick jag hem till Karro & Dogge en stund :)
Dogge sov när jag kom , men vaknade efter en stund.
Såklart ville han oxå ha bullar...inte en utan två på en gång :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
♥ Mormor´s älskade lille sötnöt
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
När vi hade fikat färdigt blev det lite bus & lek med Dogge
innan Karro & Dogge skulle iväg ut och träffa Josey. Då gick jag hemåt !!
Nu i kväll har jag sytt ett påslakan och ett kuddfodral till Dogge´s säng , lagat lite
mat till mig själv och bara softat och tagit det lungt !!!
Snart blir det lite tv- tittande innan det är läggdax :)
I morgon ska jag & min söta vän Bella ut på en liten road-trip.
Ha en fortsatt fin och mysig lördagskväll allihopa
Och glöm inte att I natt, klockan 03.00, ställer vi tillbaka klockan.

Nu är det dax att ställa tillbaka både grill och utemöbler.

Och klockan !!!!

♥ Massor av kärlek till er alla ♥

 



☆ Fru Eriksson

Oooo,s¨å gott med Bullar~Känner ju doften ända hit~

Ett sån't litet Charmtroll "Dogge" är/Kram pårej & ha en Skön Söndag!

2011-10-30 @ 09:37:30
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Jane

Vilka jätte fina bullar !

Och vilken gosig liten bullätare...

Kramar i massor finaste du / Jane

2011-10-30 @ 18:29:52
  URL: http://blogg.amelia.se/janes/
Anonym

Hej goa Mimsan.. Tack för dina tassar hos mig. Så glad för dom. Vilka underbara bilder på godingen. Och du bullarna ser supergoda ut. Ska man förhoppningsvis få smaka nån gång kanske, hahaa. Men ha de så bäst nu hjärtat för jag måste hoppa i sängen. Lite mycket jobb just nu...



Kramar Lisa

2011-10-31 @ 23:02:31
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar