Baby Hello Kitty

♥ Ändrade planer

I dag blev det ändrade planer, skulle ju ha åkt till Solbacken idag
och träffat Lukke...men det blev tyvärr inte så :(
Kändes tråkigt, men pratade med honom en stund i telefonen iaf.
Det blev en lugn dag hemma ist, och på em kom Micke & Izza och
hämtade mig och vi åkte hem till dem i Storfors !!
Izza bakade sockerkakor, "Tiger" var med i köket och jamade
och han fick smaka lite smet som var kvar på slickepotten :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Vid 5 tiden kom söta Anna & hennes man. Anna plockade fram och
ställde upp massor av underbara saker till "Living & Room" visningen :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Vid 6 tiden hade alla gäster anlänt, och Anna startade visningen.
Efter det fick vi beställa från katalogen , och sen blev det lite fika :)
Det var verkligen jättekul att träffa Anna & hennes man igen.
Underbara människor :love:
Cissi bokade in en visning i december , och jag en i Januari.
Så det tar inte så lång tid tills vi får träffa dem igen. Kul !! :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Dogge petar på Izza´s mage, kanske säger "He"j till sin lilla kusin därinne
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nu ska jag snart bädda ner mig i sängen och kolla lite på tv.
Önskar er alla söta läsare & vänner en fortsatt fin & mysig kväll !!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
TrollMorsan, Mamma Till 8 Troll

Underbart att få träffa er vänner igen!! Verkligen jätte kul! Ni är fantastiska! Håll utkik i bloggen för det kommer inlägg men nu är jag så trött att jag ska sova :) Ha det underbart så hörs vi snart igen :)



Massor med kramar till dig! Ja till er allihopa!

2011-10-21 @ 00:26:32
  URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
☆ Fru Eriksson

Oooooo,så myyyyyyysigt ♥

/Kraaaaaaaaam Kraaaaaaaaaaaam

2011-10-23 @ 15:06:36
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar