Baby Hello Kitty

♥ Morgonpigg

Halloj raringar !!!
Torsdagsmorgon, och här i Lyngdal är det en kylig morgon...Brrrr !!
Ute är det frost på bilen, men solen börjar kika fram nu så det blir
nog fint och härligt under dagen iaf :)
Jag slog upp mina blå vid fem tiden i morse, och kände mig jätte pigg.
Kunde inte somna om , men låg kvar tyst som en mus så att jag inte
skulle väcka Älsklingen min !!! Vid 6 tiden ringde hans klocka och då
gick vi upp. Han åt lite frukost och sen gick han iväg till jobbet.
Jag har diskat och plockat undan lite här i baracken och har även suttit vid datorn
Jag har förstås fått i mig ett par koppar kaffe oxå, men nu börjar känna mig
lite rastlös...vad ska jag hitta på nu då ???!!! Hihihihihi....
Tänkte ta mig en dusch snart, och sen blir det nog en liten tripp in till centrum:)
~ ~ ~ ~ ~ ~
I går hade jag en fin och mysig dag. Solen sken och det var så härligt ute.
Åkte in till centrum på dagen och strosade runt lite.
Gjorde några små fynd, b.l.a köpte jag en jättefin tunika och ett par skinnbyxor
( fake-skinn förstås, men superfina iaf !! )
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Det finns ett stort solarium inne i centrum, med superfina solarier.
Så där lade jag mig en stund igår oxå och solade. Härligt !!!
Kolla in vilka flaschiga solarium, inte som hemma.
Dem som vi har hemma ser ju uråldriga ut, mot dessa stora solarium :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Efter att jag varit i centrum, blev det en sväng ner till stranden.
Satte mig på en bänk där nere och njöt i solskenet.
Tog förstås lite kort över fjorden, som jag tycker är så vacker :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
På kvällen när Älsklingen slutat jobba gjorde vi iordning lite middag i baracken
och sen tog vi en liten kvällspromenad till bowlinghallen som ligger en bit härifrån.
Där blev det en varsin kopp kaffe, och sen promenerade vi "hem" igen.
Resten av kvällen blev det film och mys innan vi somnade :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
Ha en underbar dag alla sötnosar :love:
Ta vara på dagen & Njut av livet !!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar