Baby Hello Kitty

♥ Resdag

Godmorgon alla mina söta läsare & vänner !!!
Väskan är packad och jag känner mig glad och lycklig innombords.
I dag har jag en lång resdag framför mig, men i kväll kommer jag att
vara i  min Älsklings armar igen :love:
Micke & Izza kommer och hämtar mig vid halv elva och skjutsar mig till Karlstad
Vid 11:30 åker jag tåget från Karlstad till Oslo, och sen blir det
att hoppa på bussen som tar mig till Lyngdal.
Kommer att vara framme vid 10 tiden ikväll !!!
Som sagt en lång resdag, men det är det värt :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Veckan som har gått har varit mysig ,
jag har umgåtts med lilla Josey både i tisdags
och igår och igår hjälpte jag henne att ta ur hennes löshår.
Det gick riktigt bra, men det tog en liten stund.
Men till slut var det väck iaf, och idag ska hon till
frisören och klippa sig och färga håret :)
I går kväll blev jag bjuden på middag hemma hos Karro & Dogge.
Köttfärsås och makaroner ....MUMS !!
Dogge var jätteglad och busig efter att vi hämtat honom från dagis.
Mormor´s lille gullunge ... åh vad jag älskar mitt lille barnbarn :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Vill skicka en liten speciell hälsning till två underbara bloggvänner
som fyller år. Först till goa´lilla Frun som fyllde år igår.
GRATTIS GRATTIS GRATTIS !!!
Och även till söta Mystjejen som fyller år idag !!
HIPP HIPP HURRA !!!
Grattis till er båda, och hoppas att era födelsedagar blir/var
underbara och speciella :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nu är det dax att packa ner datorn, den måste jag ju oxå ha med mig :)
Önskar er alla underbara läsare & vänner en toppenfin dag.
Ta vara på dagen, Var rädda om er & Njut av livet !!!
♥ Massor av kramar & kärlek till er alla ♥
Karin Nilsson

Hej Mimmi!hur har du det?här e det ganska bra,är hemma just nu,skulle vara kul om du ringde mej,snacka lite skit,det va ju ett tag sedan.kram på dej!karin

2011-11-17 @ 11:57:47
☆ Fru Eriksson

Men Wiiiiiiiiiiii Tack såå ♥-ligt för dina Grattisar till mig både här 6 i min blogg,de värmer i ♥...

Ha det så gott med din älskling/Kraaaaaaaaam

2011-11-17 @ 12:11:17
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar