Baby Hello Kitty

♥ Regnig Första advent

Godmorgon alla mina kära läsare & vänner !!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Söndagsmorgon ...Första advent !!
I dag ska jag tända det första ljuset i min underbara adventstake ♥
Ute är det ett riktigt rusk väder, det regnar och blåser, inte direkt någon
julstämmning precis. Det är julmarknad nere på byn idag oxå,
vet inte än om jag ska gå ner och kika lite. Vi får se hur det blir !!!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I går var lilla Nova här en stund på dagen, medan Mia & Petri var och
kollade på innebandy. Nova ville inte följa med dem,
hon ville vara hos Mimmi :)
Vi ritade, hade frågesport och kollade på tv.
När Mia kom tog hon en kopp kaffe innan hon & Nova åkte hem !!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nova
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Karro, Dogge och Amadeus var oxå här och hälsade på en stund igår.
Vi fikade och lyssnade lite på julmusik....mys :love:
På kvällen pysslade jag lite, kollade på "Så mkt bättre"
( gillar Laleh, tycker hon är så duktig ) och innan jag
slöt mina små blå blev det en film oxå ;)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nu vill jag önska er alla en riktigt mysig & fin första advent !!
Ta vara på dagen och hoppas att den blir underbar :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆ Fru Eriksson

Ooo,va fint...

Ha en mysig 1-a Advent,vännen/Kram Kram

2011-11-27 @ 09:53:58
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
julia

fin blogg!

2011-11-27 @ 11:36:25
  URL: http://juliaasliv.blogg.se/
TrollMorsan, Mamma Till 8 Trol

Men åh så fint. Och hjärtat på sista bilden var ju helt underbart!!!



Massor med kramar och kärlek till dig min vän! Hälsa alla där uppe!

2011-11-28 @ 14:12:48
  URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar