Baby Hello Kitty

♥ Massor av fina presenter

Halloj raringar !!
I fredags fick jag ett brev/ paket med posten från min
söta vän Taru :love:
Som vanligt fick jag massor av fina presenter av henne.
Hon är ju för go´hon. Hon skämmer verkligen bort mig !!!
Titta bara så får ni se .....
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Halloweenkort, nagellack och spindel örhängen
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Ängel- halsband, Mobilsmycke och Berlocker att hänga i halsband 
( "Min Änge"l, "Tro,hopp, Kärlek" & "Solstråle" )
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Armband med änglar & Änglavingar-örhängen
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
En liten ♥-ask och en nyckelring med texten"Angel"
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Cupcakes servietter & magneter
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Som ni säkert förstår blev jag JÄTTEGLAD för allt detta !!!
Hon har ett hjärta av guld den tjejen och hon är en underbar vän :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆ Fru Eriksson

Oj,så mycket vackert du fått av din vän ♥...

/Kram pårej du fina & ha en bra da'

2011-11-07 @ 09:52:35
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar