Baby Hello Kitty

♥ Happy in my heart

Godkväll sötnosar !!!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I morse när jag vaknade kände jag mig lite trött på ögat och lite nere,
men det blev verkligen en toppenfin dag och jag känner mig så glad
innombords just nu :love:
Josey smsáde till mig och frågade om vi skulle äta tsm ikväll,
och självklart ville jag det. Tråkigt att äta ensam ju !!
Så vid 4 tiden åkte jag hem till Josey, även Karro, Amadeus och lilla apan
kom dit. Josey bjöd på pannbiff, sås och hemlagat mos....MUMS !!! :)
Det var verkligen jättegott och mysigt med middags sällskap:love:
Efter att vi hade ätit bjöd Josey på kaffe , och Dogge sprang runt och busade.
Älskade lille unge, du gör mig alldeles varm innombords
och jag älskar dig så mycket:love:
Mormor´s Älsklings kille !!!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Dogge med kakburken
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Goa´, busige lille Dogge
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Tuffenuffen
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Dogge
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Älskade lille busunge
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Efter att vi hade ätit och fikat färdigt gick Karro, Dogge & Amadeus hem till sig
och jag och Josey tog en sväng till ICA. Sen skjutsade jag hem Josey
och själv åkte jag hem till det tomma, tysta huset !!
Jag har roat mig med att sitta vid datorn en stund nu på kvällen och även
kollat lite på tv. Snart dax att krypa ner i bädden min och sova :)
Har pratat med Älsklingen min på telefon, har fått ett så fint sms av Josey
som jag verkligen blev jätteglad för och som värmer så mkt i mitt hjärta ,
och jag har även pratat med Lukke en stund nu ikväll...
så nu känner jag mig så glad och lycklig innombords :)
Kommer säkert att sova gott i natt !!
Till alla mina nära & kära vill jag bara tala om hur mkt ni verkligen
betyder för mig . Jag älskar er alla , och jag är så lycklig och glad att ni
finns i mitt liv  !! Jag vet att jag inte är perfekt,
men jag är som jag är, och jag kommer ALLTID att älska er
.... "No matter what"  !!
Tack för att ni finns, och att ni gör mitt liv värt att leva  !! :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Fick denna fina ljuslykta av Josey idag
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nu ska jag krypa ner i min säng och sova lite.
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
TrollMorsan, Mamma Till 8 Troll

Underbart! Vad glad jag blir att läsa/höra det du skriver i detta inlägg.



Massor med kramar och kärlek till dig!

2011-11-28 @ 22:13:33
  URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar