Baby Hello Kitty

♥ Halloj raringar

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Det är den första November idag, oj vad tiden går fort !!
Hoppas att ni haft en fin och mysig start på denna tisdag.
Jag har varit och fikat tsm med Bella, Jerry & Flisan hemma hos
Karro & Dogge nu på fm. Mycket trevligt och mysigt :love:
Dogge fick Felicia´s "växasäng", som hon knappt använt.
Och dem var snälla att köra den hem till Karro,
så nu har Dogge en ny säng i sitt rum. Stora killen :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I går passade Mormor lille busungen medan Karro var till Karlstad.
Vi busade och lekte, åt lunch och sen blev det en promenad runt
Storbron så att Dogge skulle sova en stund.
Här är en bild på den lille vilden från igår :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Dogge klappar Maja som ligger på stolen
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I morse kollade jag på Nyhetsmorgon, och fick höra dessa låtar.
Så sjukt bra tycker jag :)
Mattias Hellberg ( har inte hört honom tidigare, men kommer att
fortsätta lyssna på honom nu. Gillar hans sound och röst !! )
Lyssna & Njut !!!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

 

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

 

 

Ha en fortsatt underbar dag alla mina kära läsare & vänner :love:

Var rädda om er, Ta vara på dagen & Njut av livet !!!

♥ Massor av kärlek till er alla ♥

 

chayenne

Gu, vilken härlig blogg :)

2011-11-02 @ 08:34:23
  URL: http://sense.myshowroom.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar