Baby Hello Kitty

♥ Godkväll i stugorna

alla mina söta & rara läsare & vänner !!!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I dag har jag haft ett rejält träningspass på ca 1 timme :)
Oj, tänker ni kanske nu ...tränar HON !!?? Hahahaha...nej då,
har inte varit iväg på ngt gym, jag har "bara" burit Pellets säckar.
Fick nämligen en pall pellets hemkörd till gården på fm, Älsklingen hade
ju ringt igår och beställt en pall. Tänk att det alltid passar in så att han inte
är hemma just när Pelletsen börjar ta slut här hemma, och det är dax att
få hem en ny pall ;) Nåja, inte mkt att gnälla över, det var bara att plocka
in alla de 52 säckarna. En bra kvinna reder sig själv :)
Bar in alla säckarna och staplade upp dem i källaren...kände mig verkligen
som Pippi där ett tag ..... Världens starkaste. Hihihi....
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Det tog som sagt ca 1 timme för mig att få ner alla säckarna i källaren
( Varje säck väger ju 16 kg ) , och stapla upp dem på en pall.
Fyllde även på Pellets behållaren med ett par pellets säckar.
När det var färdigt kändes det riktigt bra, och jag kände mig
väldigt duktig ( klapp på axeln på mig !! )
Skönt att ha pellets så att jag slipper gå ner och elda för att få
varmvatten och lite värme på elementen !!
Eftersom det inte är så kallt ute ännu,
så räcker ju dessa säckar i några veckor iaf.
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Pellets på plats nere i källaren
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
På em skjutsade jag Karro & Dogge till ICA.
Dogge fick sitta i "Bil-vagnen" när vi var inne på ICA och handlade,
så det blev lite "rally-körning" där inne , och det tyckte han var jättekul  :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Efter att vi hade varit på ICA och handlat följde jag med hem till Karro
& Dogge. Karro bjöd mig & Josey på middag på kvällen...spagetti med
hemlagad köttfärsås...Mumsigt !! :) Efter maten blev det kaffe & muffins !!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Har laddat upp med "klemmisar" ( Mimmi ÄLSKAR clementiner )♥
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nu blir det lite kvällsmys framför tv´n för min del,
Njuta av några goda" klemmisar", dricka en kopp gott varmt thé ,
och kanske blir det en pepparkaka oxå, så att jag blir lite snäll...hihihi :)
Önskar er alla en fortsatt mysig och fin kväll !!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Anonym

Hejsan Mimmi.. Herre jösses vilken kvinna du är. Stolt kan du vara. Hade inte ens fått in en halv säck just nu, hhahaa. Men jag kommer igen. Han är så söt din lille gofis. Skönt att ha sina nära och kära så nära. Ha de så gott och var rädd om dig..



Kram Lisa

2011-11-29 @ 22:22:54
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar