Baby Hello Kitty

♥ Full fart hela dagen

Godkväll alla mina söta läsare & vänner !!
Torsdagskväll, och här har det varit fullt ös hela dagen :)
I morse messade Karro till mig och frågade om jag ville följa med
henne och Dogge till lekparken. Självklart ville jag det !!
Det var lite mulet och grått ute, och det var lite kyligt så vi stannade
inte så länge i lekparken. Men Dogge hann busa runt en liten stund iaf :D
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
När vi hade varit i lekparken en stund följde Karro & Dogge med hem till
huset och fikade. Efter det gick Karro & Dogge hem en stund
för Dogge skulle sova middag.
På em gick jag hem till Karro & Dogge och gjorde kycklingsoppa till dem,
för tydligen så kan Karro inte göra lika god soppa som jag gör ;)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
När soppan var färdig gick jag hemåt, och Izza kom förbi på en kaffe.
Även Mats och Marina kom och fikade, hade ju bakat nya bullar igår
för att dem skulle komma och fika ...hihi !!!
Dem stannade en stund, och det var jätte trevligt och mysigt :)
När alla fikagäster gått, tog jag det lungt en stund framför datorn,
sen tog jag mig en promenad hem till Cissi.
Fille jobbade, men jag och Cissi satt och pratade en stund.
Fick även känna på magen , när lille "Dexter" hade hicka därinne ...hihi!!
Coolt var det :)
Lukke ringde nu ikväll , och jag fick skriva upp en lista på vad jag ska
ta med mig när jag åker och hälsar på honom nästa gång ;)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I dag fick jag gå till ICA och hämta mitt paket från "Living & Room"
oxå, blev så glad att det kom idag. Beställde ju en adventsljusstake & ljus och
två små tomtar. Underbart fina saker !! I LOVE IT !!! :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nu ska jag ta och fortsätta att pyssla lite med några julklappar en stund,
innan det är dax att krypa ner i bädden och sova !!
Ha en fortsatt fin och mysig kväll allihopa :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
chayenne

sv: så lite så :) Tack och ha en fin kväll du med :)

2011-11-03 @ 22:18:19
  URL: http://sense.myshowroom.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar