Baby Hello Kitty

♥Snälla hjälp

Hej mina kära läsare :love:

Nu skulle jag behöva eran hjälp , och det är bråttom.
En bloggvän till mig har startat en namninsamling,
gå i på hennes blogg och läs ; Åsa Hoffman
Om ni tycker som jag, att det inte får gå till som det
har gjort i hennes fall. Så hoppas jag att ni vill vara snälla
och vara med på denna namninsamling.
Kanske kan det hjälpa henne, och det hoppas jag av
hela mitt hjärta att det gör !!!
Så SNÄLLA gå in på hennes blogg och var med på
denna namninsamling !!!



Till Åsa vill jag säga att jag hoppas att allt kommer att ordna sig.
Tänker på dig och din familj :love:
Håller alla tummar & tår och önskar er Lycka till !!
Många kramar till er !! 



♥ ♥ ♥

Monika

Done...blir helt matt när jag läser hennes blogg...gode tid stackars männniska...

kram monika

2011-05-03 @ 16:38:41
  URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
Åsa

All min kärlek till dig! tack vännen!

2011-05-05 @ 12:02:00
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar