Baby Hello Kitty

♥ Vilken underbar dag

Hello my dear friends :love:



Idag har det varit en helt fantastisk dag, har suttit
ute i solskenet hela dagen och njutit :)
Izza, Karro & lille Douglas tittade förbi på dagen,
och på em kom Mats, Marina, Mia & Nova en stund.
Jätte trevligt och mysigt !!! :)
På kvällen tittade söta Bella & lilla Flisan förbi en snabbis,
innan dem skulle iväg till en arbetskamrat till Bella och grilla.
Så här har det varit fullt ös som vanligt !! Hihihi ....
Karro kom och lämnade Douglas strax efter 6, jag passade
honom medan hon var på fotbollsträning.
Först var vi här hemma en stund , men sen tog
vi en promenad ner till COOP och handlade lite.
Douglas fick glass, det gillar han :love:
Efter att vi hade varit och handlat gick vi hem till Karro´s
lgh. Lekte lite med Douglas, satte på honom pyjamas och
han fick välling. Men sova ville han inte , fast han var jättetrött.
Så jag satt och lekte med honom tills Karro kom hem strax
efter kl 8. Han var inte grinig iaf, utan busade och lekte som vanligt.
Mormor´s lille gulleplutt :love:

Nu är det snart dax att krypa ner i bädden för min del ,
kanske tittar lite på tv innan jag slår igen mina blå för idag ;)
Ha en fortsatt mysig kväll allihopa, och jag vill även önska alla


♥ Kärlek till alla ♥

Susann

kikar in och säger god morron och önskar dig en toppenfin dag.

kram kram

2011-05-10 @ 05:33:09
  URL: http://sannadiarie.wordpress.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar