Baby Hello Kitty

♥ Torsdagkväll

Godkväll alla mina söta läsare :love:



Hoppas att ni haft en toppenfin dag !!
Idag har jag varit på möte på BUP med soc, det
gick ganska bra. Dem ska försöka hjälpa mig nu iaf.
Får väl se vad som händer framöver !!!
När mötet var färdigt , mötte jag Karro & Douglas på stan,
och vi tog en fika på Caféhuset.
( Mobilbloggade ett inlägg därifrån )
Efter fikastunden gick jag hemåt, Jerre tittade förbi
en snabbis och sen kom en lärare från skolan hit med
lite läxor till Lukke.
Fille ringde och frågade om vi skulle hitta på ngt att
äta tsm,han ville bjuda på mat 
så på em mötte jag honom på stan och vi var in
på COOP och handlade. Sen gick vi hem till huset och lagade
mat. Potatisgratäng & Kassler blev det. Supergott !!!!
Karro & Douglas åt oxå tsm med oss.
Det var jättekul att Fille ville komma hit idag :love:

På kvällen kom Izza & Micke förbi en stund.
När alla hade gått hem , gick jag ut och klippte gräsmattan.
Det var premiärklippningen för iår, och det behövdes verkligen.
Så nu är den klippt och det ser riktigt fint ut.
Det luktade så gott när jag gick runt med gräsklipparen.
Nyklippt gräs :)



Nu är det snart dax att krypa ner i sängen och kolla
lite på tv innan jag sluter mina ögonlock för idag.
Ha en fortsatt mysig kväll allihopa !!

♥ Kärlek till er alla ♥

Jessica

Ja visst är det något speciellt med doften av nyklippt gräs? Mmm, är så glad att jag inte är gräsallergiker! Tänk vilket helsike de som är det har framför sig nu, när alla drar igång sina klippare på vårkanten. Och sommaren är ju lång... Vi andra kan se fram emot och glädjas åt många härliga gräsklippardagar framöver. =)

2011-05-20 @ 07:04:18
  URL: http://jesson.bloggplatsen.se
Mystjejen

Lät som en toppendag, hoppas du får en fin fredag kramar <3

2011-05-20 @ 09:26:16
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar