Baby Hello Kitty

♥ Torsdag morgon




Hoppas att ni sovit gott och att ni mår bra denna torsdags
morgon !!! Jag mår finemang, jag har ju fått min ranson av
mina koppar med morgonkaffe.
Så nu är jag pigg och alert, och redo att ta tag i denna dag ;)

Så vad händer här hemma hos mig idag då ..... ja ni ,jag har
inte så mkt inplanerat. Men mina dagar brukar ju
bli fyllda med massor av roligheter iaf.
Har tänkt att städa lite nu på fm, eftersom idag ser det inte ut
som att det kommer att bli så mkt solsken här.
Det är mulet och grått ute, och det känns som att det är regn på G.
Sen kommer säkert mina döttrar och mitt lille barnbarn förbi under dagen
 och då blir det att umgås med dem och ha lite mys pys :)
Mina dagar brukar fyllas trots att jag på morgonen inte har något
  speciellt inplanerat för dagen. Sysslolös är jag inte ofta ...hihihihi !!!

Önskar alla mina söta och rara läsare en underbar dag.
Ta vara på dagen & Var rädda om er !!!



♥ Massor av kärlek till er alla ♥

penny

Ja mulet är det här med, man får se vad som händer idag. Tandläkarne med sonen sedan tror jag att jag ska ta tag lite i hemmet, nu när det varit så fint väder har man struntat i att städa så mycket :)



Så det blir nog en pular dag idag :D



kRAM

2011-05-12 @ 08:23:38
  URL: http://pennys.webblogg.se/
Mystjejen

Här har det varit mulet idag så jag passade på att......haha nix pix det får du veta imorgon ;-) Kramar söta <3

2011-05-12 @ 20:54:06
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar