Baby Hello Kitty

♥ Syttende Mai

Gomorron mina kära läsare :love:


Hoppas att ni har sovit gott , och att ni vaknade
pigga och utvilade. Jag vaknade vid halv 6 tiden,
så det var bara att gå upp och fixa iordning kaffe :D
Nu har jag suttit här vid min dator och läst lite bloggar,
kollat "nyheter" på Fejjan och svarat på några mail :)



Idag är det ju Norges Nationaldag ~Syttende Mai !!
Skulle vilja vara i Oslo idag och va med på alla festligheter
där. Normännen firar ju sin Nationaldag mkt mera än vad vi
gör här i Sverige !!


Denna bild har jag lånat från Google.

Synd att man inte kan vara där, men önskar alla Norskar en
underbar Nationaldag iaf :D

Här är det mulet och grått idag , och det regnar lite smått.
Så det blir inget fika ute i solskenet idag heller tyvärr.
Men får väl ha en mysdag innomhus ist. Ligga på soffan under
mysfilten och kolla på film eller ngt. Det går ju bra det med ;)

Ha en toppenfin dag allihopa !!
Var rädda om er & Njut av dagen.


♥ Kärlek till er alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar