Baby Hello Kitty

♥ Solsken & Freeeedag

Tjingeling kära läsare :love:

Vilken härlig fredagsmorgon :D

Det blåser lite och det är en del moln på himmlen.
Men det är bara att hoppas att det blir en varm och fin dag ,
med massor av solsken iaf, trots molnen och blåsten !!!
Har tagit en liten promenad ner till byn nu på morgonen.
Var in på COOP och handlade lite, sen blev det 20 minuters
solning i solariet . Underbart !!!! :love:


Nu tar jag igen mig en liten stund med en kopp kaffe,
och en stund framför datorn !!
Håller på att elda lite, så snart finns det varmvatten
och då ska jag ta mig en dusch !!!
Sen får vi se vad jag ska hitta på denna härliga dag :)

Ha en underbar & mysig fredag alla söta läsare.
Ta vara på dagen och njut av livet :love:
* Smile & Be Happy *

♥ Massor av kärlek till er alla ♥


penny

ja helt underbart väder är det idag, man kan inte annat än att bli lyckig :)



Kram och önskar dig en underbar Fredag!

2011-05-20 @ 14:26:39
  URL: http://pennys.webblogg.se/
Linda

Kikar in och säger hej!

Din blogg är otroligt fin och mysig.

Ser att vi har texten This is my life gemensamt. Vilket inte är så ovanligt :)



Men texten Ab imo pectore är ju lite ovanligare och de orden har jag tattuerade i min nacke.



Kram

2011-05-20 @ 20:14:19
  URL: http://lindalovelie.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar