Baby Hello Kitty

♥ Molnigt, blåsigt & kyligt


Nyss hemkommen från Persberg, där vi varit och kollat
på fotbollsmatch. Det var uppehåll hela matchen , men det var
lite kyligt & blåsigt. Tur att vi tog med oss en varm filt att värma oss i :)
Tyvärr förlorade tjejerna matchen , men dem var duktiga och
kämpade på bra iaf tycker jag !!!


Douglas i sin vagn ♥


♥ "Hejjarklacken"~ Douglas, Micke, Älsklingen & Saga ♥


♥ PSK kämpar på ♥


♥ Mina duktiga döttrar ♥


♥ Karro, Izza & Josey ♥

Nu sitter jag här med en kopp varmt kaffe, och värmer mig
lite efter en frisk men ganska kylig & blåsig fm ute i friska luften.
Ska snart ta och plocka & dona lite här hemma, och efter det blir
det nog en lugn och mysig stund i soffan framför tv´n ;)

Ha en fortsatt underbar lördags em/kväll alla sötisar !!

♥ Kärlek till er alla ♥

Mystjejen

tack söta, er dag såg jättemysigt ut. Så fina tjejer du här..verkar helt underbara kramar o sov gott <3

2011-05-29 @ 00:09:10
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar