Baby Hello Kitty

♥ Mina nya tattoos

Hej mina söta läsare :love:
Hoppas att ni haft en fin och härlig dag !!

Nu tänkte jag ta och visa mina nya tattoos som Jerre har gjort.
För ett par veckor sen gjorde jag två små tattoos.



Mitt barnbarns namn ovanför min Celtic Eternity tatuering,
som jag gjorde tsm med min vän Sweetie för några år sedan ♥
Ska fortsätta tatuera in alla mina barnbarns namn på samma ben 
sen när jag får flera barnbarn i framtiden :)



Ni som känner mig vet ju att jag är barnsligt förtjust i
Hello Kitty, så självklart var jag ju tvungen att göra en liten
Hello Kitty tattoo oxå ;)
Har den på höger sida på magen !!



Och förra söndags gjorde jag denna tatuering ~ vänster överarm ,
mitt stjärntecken & Älsklingens stjärntecken.
Och den latinska texten "Amor Vincit Omnia"
(Kärleken övervinner allt)  under .



"Carpe Diem" ~ vänster underarm, ovanför min streckkod :)

Så nu vet ni det kära vänner !!
Nu ska jag snart passa mitt älskade lille barnbarn en stund,
medan Karro är på fotbollsträning. Kikar in lite senare ikväll igen :)
Ha en fortsatt mysig måndagskväll allihopa.

♥ Kärlek till alla ♥

ella

många fina tatueringar du har=)

2011-05-16 @ 21:29:39
  URL: http://farytaleinblue.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar