Baby Hello Kitty

♥ Lördagsmorgon

Godmorgon mina söta läsare :love:



Hoppas att ni sovit gott och vaknat upp pigga och glada
till denna underbara lördagsmorgon.
Kanske sista dagen som vi lever på denna jord, eftersom
tydligen kommer jorden att gå under idag ;)
Detta är inget jag tror på, men det finns säkert många som
är rädda och tror på att det kommer att hända.
Jag tror att vi kommer att vakna upp även imorgon,
jorden kommer kanske att gå under någon dag ...
men jag tror inte att det kommer att hända just idag iaf :)



I går var det ju fredag , och det blev en jättefin och mysig dag.
Jag, Karro & Douglas var ner till byn och fikade på Caféhuset
på dagen. Det var jättemysigt , som alltid :love:


Dogge & Karro


Festis är gott tycker Douglas !! ♥


Älskad dotter, och en fantastisk duktig mamma ♥


♥ Älskade goa´unge ♥


♥ Douglas älskar glass ♥ 


På em kom Izza & Micke förbi en stund och hälsade på.
Fredagskvällen blev lugn och skön, beställde hem pizza
till mig, Lukke, Älsklingen och Karro (  och Dogge förstås) :)
Jerre kom förbi när han hade slutat jobbet.
Han hade med sig chips och godis :)
Så det blev riktigt fredagsmys med chips & godis framför
tv´n på kvällen. Tog några kalla öl oxå ..... gott !! :D
När Jerre gick hem strax efter tolv gick vi och la oss !!

I morse vaknade jag först vid 4 tiden , men lyckades somna om
och vaknade igen vid kvart över sju.
Så då gick jag upp. Sitter här med kaffekoppen & datorn
och myser. Älsklingen & Lukke sover fortfarande :love:
Inga speciella planer inför denna dag, så vi tar dagen som
den kommer så får vi väl se vad som händer och sker !!



Önskar alla mina fina & goá läsare en underbar lördag.
Ta vara på dagen och Njut av livet !!!
Le och var glad, Var rädda om er allihopa :love:

♥ Massor av kärlek till er alla ♥

ella

ja tänk om man gick å fundera på när man dör.sker när det sker=)inte går då jorden under=)

ha en härlig lördag !!

kramar

fin bild=)

2011-05-21 @ 10:24:23
  URL: http://farytaleinblue.blogg.se/
Susanne

Svar: Tack sötaste du, kändes väldigt läskigt att lägga upp en video, helst när man inte är tjugo och hipp...haha. Men som jag skrev nyss på bloggen, det kanske inte behöver ta två år innan nästa video kommer upp :-)



Vilket härligt inlägg du skrivit, ett riktigt måbra-inlägg, underbara bilder!



Ha en toppenlördag du också!



Kram

Susanne

2011-05-21 @ 10:26:13
  URL: http://kandy.se
penny

Önskar dig också en jätte fin lördag, solen kikar fram här men det blåser. Hoppas det lugnar sig med det också.



Vilken sötis du har där :D



Kram

2011-05-21 @ 11:26:07
  URL: http://pennys.webblogg.se/
susanne

Jorden går inte under idag i alla fall, haha

Men i en annan framtid kanske.....

Vi har ett sådant träd i våran trädgård oxå. Men det blommar inte lika mycket ännu. Visst är det en underbar dag. Det blåser lite mycket men solen skiner. Här är allt under kontroll, hihi.

Ha en bra lördag!

Vilken söting Douglas är:):)

/ Kram Suss

2011-05-21 @ 13:52:03
  URL: http://sussifartenigen.blogg.se/
Mystjejen

Så fin outfit du hade I like ;-)

Underbara bilder ovan kramar söta <3

2011-05-21 @ 21:40:33
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar