Baby Hello Kitty

♥ La Familia

"Familjen" är inte alltid förenat med blodsband.
Det är människorna i ditt liv som vill ha dig i deras,
de som accepterar dig för den du är.
De som inte vill annat än att se dig lycklig och som
älskar dig oavsett ♥


♥ ♥ ♥

☆Fru Eriksson

Underbart ♥..........

/Kram Kram denna ☼ Torsda'

2011-05-19 @ 14:40:30
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
V a n i l l a

Hej vännen ! Nu var det jätte länge sedan jag var in här och tittade hos dig märkte jag nu när jag upptäckte sååå många härliga inlägg jag har missat här hos dig.



Men oj vad många tatueringar du har... det visste jag inte. Själv har jag inte en endaste liten tatuering för jag skulle aldrig våga göra någon. Men det är ju heller inte det största problemet i frågan... utan att jag skulle aldrig kunna bestämma mig för vad jag skulle tatuera... velig som jag är.



Usch vilket otäckt oväder ni har haft redan. Här hos mig har vi inte haft någon åska ännu i år... men det lär väl komma framöver. Fast vet du... för ett år sedan hade vi rekord värme här uppe under en långhelg i maj med 25 grader varje dag med följd av att det åskade rejäl under kvällarna. Jag har ju viss respekt för åska... men samtidigt kan jag ju inte låta bli att tycka att det är ett jätte mysigt fenomen.



Men vi hade ett rejält... nu talar vi rejält... åskoväder förra sommaren då det slog ner tre blixtar alldeles intill vårt Skärgårdshus och det var läskigt.



Nu måste jag ta hand om middagsmaten och sedan är det födelsedagskalas som står på schemat. Jätte skoj !



Vi hörs mer en annan dag vännen.



Kram Kram

2011-05-19 @ 16:27:17
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar