Baby Hello Kitty

♥ Kvällsmys

Hejsan Svejsan alla mina underbara läsare :love:


I dag har jag fått så många fina kommentarer här i
min blogg, och det värmer i hjärtat och gör mig så glad.
Tack för att ni finns alla goa´människor därute :love:



Hoppas att ni haft en fin dag idag, här har det varit
lungt och skönt. Jag städade i morse, tog ett varv med
snabeldraken och sen en svängom med moppen.
Efter det doftade det Ajax "Fete des Fleurs" i hela huset :)
Rent och frächt !!!!

Izza kom förbi efter att hon hade slutat plugget, så det blev en
liten kaffetår med henne förstås :)
Vid två tiden gick jag upp på möte i skolan ,
och det gick ju som det brukar göra. Känner mig som en jätte
dålig mamma när jag sitter där, men det känns bra att det finns
några som förstår mig och som är på min sida iaf.
Efter mötet gick jag hemåt igen, gjorde iordning lite tidig
middag till mig, Älsklingen och Lukke.
KorvStroganoff och ris blev det ..... Mums !!!

Det där jag skrev i morse om att plana ut i soffan,
ligga och mysa och kolla på film har det inte blivit så mkt
med idag, men snart ska jag iaf lägga mig och kanske titta
iaf på en film innan det är dax att sluta ögonen och sova :)
Har laddat upp med lite snacks och dricka.
Tyvärr ingen öl ikväll, men ibland går det ju lika bra med vatten ;)

 

Här tänker jag inte på figuen inte ...hahahaha :D
Blir nog ingen "Beach 2011" om jag fortsätter så här.
 Nåja , jag är hellre go´och gla´och kanske några kilo för mkt,
än att tänka på allt man inte ska stoppa i sig
och inte kunna äta lite gott då & då.
Jag är ju inte tjock, inte överviktig men har ju
några cm för mkt runt midjan måste jag erkänna.
En ölmage säger Karro...hihi !!
Ja det kan ju vara sant  ;)

Jag vet att jag visat mkt kort på kattungarna,
men jag kan inte låta bli..... dem är ju så sööööta !!!
Nu sitter jag här med min dator vid köksbordet , och alla kissarna
ligger här brevid mig. 3 stycken ligger på varsin stol, och en ligger
i Douglas matstol och sover  ..... hihi !! Naaaw :love:

   

 

Ha nu en fortsatt mysig kväll allihopa :love:


♥ Kärlek till alla ♥

✫Annmi

Naw...Såååå söta kattungar /NosPûss!!!

2011-05-06 @ 09:41:50
  URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar