Baby Hello Kitty

♥ Gokväll

Gokväll alla söta, goa´ & fina människor :love:



Hoppas att ni haft en jättefin och mysig tisdag.
Här har det varit bra, trots att vädret inte var det
bästa idag. Det har snöat, regnat och varit soligt omvartannat.
Det har inte varit någon värme alls idag, och det gillar jag inte .
Mimmi vill ha massor av SOL & värme :D :love: 

Izza, Karro och Douglas har varit här idag, och även Josey &
MCkrillen kom förbi en stund och hälsade på :)
På em gick jag och Izza ner till byn och solade.
Det var härligt att ligga en stund i solariet !!!

När jag kom hem igen tog jag mig en dusch , och sen
fixade jag lite middagsmat.
Efter att vi hade ätit har jag bara tagit det lungt,
har inte gjort mkt alls ;)
Det är skönt det med ibland !!!
Om en stund är det dax att hoppa i pyjamasen och krypa
ner i bädden och kolla lite på tv innan John Blund tittar hit.

Ha en fortsatt toppenfin kväll allihopa !!
Hoppas att ni kikar in här i morgon igen.


♥ Kärlek till alla ♥

V a n i l l a

Hej på dig min vän !



Ja även här hos mig har vädret varit helt upp och ner och det är så trist. Men idag ser det ut att bli bättre och solen har även kommit fram och det är positivt i alla fall.



Jag vet inte om du själv märkt det... men du har TVÅ header under varandra i din blogg sedan ett tag tillbaka. Ville bara tala om det så du vet... men de är ju så fina så det gör ju i och för sig inget att det är två... hi hi !



Ha en underbar dag vännen !



Kram Kram

2011-05-04 @ 10:00:16
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar