Baby Hello Kitty

♥ Godkväll

Kära läsare :love:



Hoppas att ni haft en jättefin dag, här har det varit fullt
ös som vanligt. På fm städade jag hela huset, det tog lite tid.
Men jag blev färdig till slut iaf :)
Izza tittade förbi , och även Karro och Douglas.
På em kom även Jerre, Josey och MCkrillen en stund.
Lukke ville äntligen bli klippt idag, och Jerre fick göra det.
Så nu ser Lukke riktigt bra ut uppe i huvudet :)
Jag har ju tjatat ett bra tag på att han ska klippa sig,
men han har ju vägrat. Men idag sa han själv att han ville
klippa sig, så det var ju bra det !!!
Nu ikväll har jag bara tagit det lungt, ska snart ta och bädda
ner mig i sängen och sova. Börjar känna mig lite pömsig !!






♥ Kärlek till alla ♥

carola

Va kul att du hittat till mig, alltid kul att hitta till nya bloggar.

Du har en ursöt blogg:).



Kan du komma och övertala min son om klippning tror du, alla killar på skolan spar nu...Vill att han ska vara korthårig:)



Sussa sött

2011-05-12 @ 23:35:32
  URL: http://mammacarola.blogg.se/
kaffehörnan

Härligt med fullt ös

Ha en snygg helg

2011-05-12 @ 23:58:07
  URL: http://www.kaffehornan.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar