Baby Hello Kitty

♥ Godagens

Tjingeling alla mina söta läsare :love:



Hoppas att allt är okey med er, här är det finemang !!
I morse kom Izza hit och hjälpte mig att göra slingor
i håret, så nu är det lite ljusare, inte så grått ...hahahaha :D
Är nöjd med resultatet iaf !!!

Karro & Douglas har oxå varit här en stund idag.
Josey tittade oxå förbi en snabbis, och tog en fika.
Nu har allihopa gått så jag passar på att sätta mig här
framför datorn en stund :)


Förresten jag tog ett par fina kort på lille Douglas
igår när han var här. Glömde att lägga ut dem igår !!
Mormor´s lille prins :love:





I kväll är vi bjudna på mat hemma hos Karro.
Hon frågade förut när hon var här om vi ville komma
och äta med henne ikväll. Hon tycker det är så tråkigt att
äta själv. Så det är klart att vi gör det :)
Hon skulle göra ungsgratinerad falukorv ..... Mumsigt !!!!


♥ Kärlek till alla ♥

Mystjejen

Så fina bilder, förstår att kameran är in action Kramar söta <3

2011-05-04 @ 15:15:55
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar